onsdag 30 oktober 2013

Onsdag

Onsdag igen..


Dagarna bara susar förbi och det går så snabbt.
Om man kunde stanna tiden eller göra så att det fanns
 fler timmar på ett dygn så hade jag vart glad.

Imorse när jag vaknade var jag helt ENSAM.
 Barnen har höstlov och sov över hos deras farmor:))
Så skönt att bara få vakna upp i  lugn och ro.
Man uppskattar den egentid man får.

Gårdagen bestod av ett jätte löjligt läkarbesök på Östra som tog ca 10 min.
Måste säga att det kändes jätte meningslöst att åka hela den långa vägen för de få minuterna. Dessutom hade jag fått information om att det skulle ta hela dagen, så vi hade bunkrat med fika, kaffe och lite smörgåsar.
Blev ganska paff kan man säga.
Lite enstaka frågor sedan fick vi boka en ny tid för utredning.
(Ella skall utredas för allergi mot antibiotika)
Så den 17 December är det dags igen.

Är så himla less på alla dessa läkarbesök och den oro man få dras med i onödan.
För att inte prata om den oro och ångest Ella får varje gång jag berättar att det är dags att träffa läkarna igen. Känner en sån frustration över allt. 
Vet att det är ett måste men vissa saker känns så otroligt meningslöst.
Hela kalendern är uppbokad.

Imorgon är vi lediga tillsammans och jag funderar på om vi skall åka till Lekstaden här i Kungälv, men det finns risk för extremt mycket barn eftersom det är höstlov och jag kan säga att sjuk är det sista vi vill bli, så vi får se:))

Ha det gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar