måndag 18 mars 2013

Webshoppen äntligen färdig!

Hej på er!
Sitter och tar en kopp kaffe innan det är dags att sätta igång med denna dagen.
Idag blir det lite kvällsjobb för mig, så idag lämnas barnen kl 11:30.
Suttit och fyllt i en undersökning kring förskolan.
Skall även lämna in semesterlapparna idag. Känns helt underbart att det är dags för semester om några månader. Tiden går fort.
Men bara känslan av vår och värme gör att man känner sig piggare.
Har helt snöat in mig på turkost och mint grönt.
Hittade skitsnygga mintgröna lampfötter på klädkällaren. Hoppas att de finns kvar när det är dags för mig att shoppa lite.
Denna veckan är ganska så lugn. Nicke åker till Turkiet på Tors-Tisd:(
Då skall jag passa på att ha en tjejmiddag här hemma på fredag, femtiokalas på lördag mm. Så dagarna kommer att gå undan.
Ibland är det så skönt att få vara ensam med barnen. Egen tid på kvällarna och känslan utav att bara få göra som man vill:)) Ingen annan att "bry" sig om.

Skickade dessutom in en ansökan till Klädkällaren igår. Vet egentligen inte varför för jag har det bra på jobbet och trivs, en kul grej kanske. Lite extra timmar i månaden är väl kanske inte helt fel.

Nu skall jag sminka,städa och klä på mig innan vi skall bege oss till worket!

Dessutom vill jag bara tipsa er om min WEBSHOP som äntligen blivit registrerad.
Dock är den under uppbyggnad och massa bilder skall tas om men ni får gärna kika in och kolla.
www.nemt.shop.textalk.se


Ha en bra dag allesammans!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar