tisdag 19 mars 2013

Påskpynt

Ligger nedbäddad i sängen och tänker på verkligen allt annat än på att jag borde sova:( bara tanken på att jag borde sova stressar mig och inte minst en snarkande sambo!!! Idag har jag spenderat dagen tillsammans med cristian och hans två döttrar:)) bra med barn som kan underhålla varandra:) fikat och ätit massa god mat. Fick även upp mina nya påsk ägg som jag så småningom skall hänga upp i riset! Är inte mycket för påsk pynt men några go bitar finns det allt:)

Började för en vecka sen att testa franserum lash p7. Har någon testat?? Märker inget än då det skulle ta minst 2 veckor innan resultat kunde ses! Spännande hoppas verkligen inte att mina egna blir förstörda:(

Imorgon blir det jobb för min del, mysa med familjen för på torsdag blir jag ensam i fem nätter och 6 dagar:( räknat noga och kommer förmodligen räkna ner dagarna! Skönt med egen tid så det så!!! Lättare sagt än gjort!! Nu skall jag hoppa på John blunds tåg och vakna upp med ett strålande humör och vara riktigt full av energi!! Sömn är livets krydda:))) utan den är jag en hemsk människa:))))) kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar