torsdag 4 april 2013

MELON&GURKA




Hej på er...
Haft ett hektiskt dygn på jobbet, började 9 igår morse och slutade 14:30 idag, phuu.. Härligt att man är tillbaka efter två långa lediga veckor hemma. Man blir lite lätt bekväm när man är ledig och alla rutiner försvinner och det blir kaos:))
När jag kom hem blev det till att köra på 100% annars har jag en förmåga att vilja sova om jag sätter mig i soffan. Bättre att vara effektiv och lägga sig tidigt.
Tände lite doftljus och städade.
Älskar när det doftar rent i hela huset.
Detta doftljus kommer ifrån Affari, luktar super duper gott. Tyvärr har det bara en brinntid på 15 tim så det tar slut snabbt här hemma efter som jag överdoserar allt med doft.
Sköljmedel ska vi inte prata om:))

Hoppas på sol imorgon så att vi vill vara ute när vi är lediga.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar