måndag 29 juli 2013

sjukstuga

Hej på er!!!
Som ni ser på bilderna från förra inlägget så hade vi en kanon vecka i Tylösand. Som utomlands med strålande sol, underbar strand och goa vänner. Kunde inte haft det bättre.Vi åkte hem i fredags och jag hann knappt komma hem förrens jag började känna mig dålig. Det tog inte många timmar innan jag låg och vred mig i sängen med 39,5 grader i temp. Sedan dess har jag legat konstant i sängen med feber.
Läkaren misstänker salmonella med tanke på att jag ränner på toaletten några ggr om dagen och får inte behålla någonting. Har inte ätit sedan i fredags:((

Idag fyller min älskade lilla dotter 4 år och det känns fruktansvärt att jag inte kan vara med och fira denna dagen på det sättet som hon önskade sin födelsedag. Mina föräldrar skall iaf komma med lite paket, Nicke skall fixa en tårta så att det blir lite kalas iaf...

Usch, ligger och grinar om vartannat och tycker synd om mig själv. Idag har iaf febern gått ner men dessa fruktansvärda magsmärtorna är bara att härda igenom. Hade hellre vart med om en förlossning än att ligga med dessa smärtor.. Imorgon skall jag till läkaren och ta prover. Så man kan säga att min semester sket sig, himla tur att vi fick en bra vecka i Tylösand..


Hörs senare//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar