måndag 1 juli 2013

Long time no seen:)

Usch vad jag suger på att blogga nu förtiden. Har inte haft en tanke på bloggen förrens precis nu. Skulle skriva en status uppdatering på facebook men kände att den blev lite för lång och att mina tankar snurrade så ett inlägg vore bättre:)
Mitt liv rullar på som vanligt, dagarna går snabbt och just nu vill jag bara ha semester. 
Men det är bara att kämpa sig igenom dessa sista arbetspass.
På torsdag lämnar barnen och mannen i huset detta kalla Sverige och åker till Grekland.
Vad tycks om det???? hmm jo jag vet inte vad jag tycker.. Är det semester för han eller mig???
Hade det inte vart så att vi allihoppa skulle till Turkiet i september så hade jag nog vart väldigt avundsjuk just nu, men jag vet hur kul dom kommer att få medans jag kommer jobba skjortan av mig här hemma. Dessutom skall jag få lite egen tid alldeles ensam, helt ensam i en vecka..
Jag har många lata planer och olika ider om hur jag ska lägga upp dessa dagar, lata mig i sängen??sovmorgon??festa??umgås??städa?? Ja ni förstår, finns massor att göra. 
Kommer ju såklart att sakna ihjäl mig, vet inte hur det känns att vara ensam i en hel vecka utan sina barn??? Visst jag var i New York förra sommaren men det är skillnad att vara ensam i new york som att vara ensam i sitt hem. Det händer aldrig!

Dags att sova lite. Imorgon skall jag och barnen packa deras små resväskor:((
Vart inne i stan idag, jag barnen och mormor och shoppat massor med sommarkläder till barnen, så nu är de väl utrustade för denna resan:) Sötnosar!

Sov gott


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar