onsdag 31 juli 2013

Hej på er..
Ännu en dag i sjukdomens tecken:))
Känner mig liiiite piggare ändå men långt ifrån bra.
Igår åkte jag in till Vårdcentralen vid 8 där läkaren tittade på mig och tog prover och utefter de skickade han mig vidare till Akut-mottganingen på Kungälvs Sjukhus.
Kom dit vid 9 och blev omhändertgen med en gång, fick dropp och ytterligare en massa prover togs.
Åkte hem igen vid 16:30 utan några vidare svar på vad det är med mig utan jag får vänta tills odlingarna på mina prover kommer.
Kan vara så att jag ätit något och fått i mig en ilsk bakterie eller blindtarmen.
Jag hoppas på att det är något som jag har ätit så att man slipper ovissheten av att inte veta vad som är fel på mig. Kan ju säga att det snurrat många olika sjukdomar i min hjärna under dessa dagarna:(

Ingen mat får jag knappt i mig, lever på filmjölk och på sin höjd några stackars blåbär.
Känns som att man blir deprimerad på kuppen.

Barnen är iallafall hos deras farmor och farfar.
Dom skall sova där inatt, så att Nicke och jag får lite avlösning.


Så fram med fläkten och på med film så hörs vi.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar