tisdag 9 april 2013

Årets första


Årets första vita pelargoner är inköpta och skall finna sin plats här hemma:))
Då är det vår på ingång. Sugen på att göra i ordning på utsidan med blommor, men jag får försöka hålla mig lite. Några helger till iallafall.
Idag fotar jag till webshoppen och förnyar bilder som togs i all hast för att den skulle bli publicerad.
Måste säga att det är svårt när man jobbar hemifrån och ser allt annat man skulle behöva göra.
Man får försöka att se bort om allt och fokusera på det som man skall få färdigt.
En lista här hemma på allt som skall bli gjort idag, phuuuu...
Så det är bäst att jag skyndar mig, barnen skall hämtas om en stund.

Träkruka ifrån Klädkällaren 120:-
Fanns i två olika strl, ångrar mig att jag inte köpte 2 litaren med.







Söta skålar ifrån ICA MAXI 25:-
Finaste färgen just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar