tisdag 16 april 2013

olivträd, skylt




God morgon på er!
Idag känner jag mig mer död än levande om man får lov att säga så.
Åkte iväg en sväng till en kär vän igår. Tog en fika nere i Kungälv sedan åkte vi hem till henne och fortsatte fika. Hinkade lite kaffe och hade det jättemysigt.
När jag kom hem så sov alla i familjen så jag kröp ner i sängen med smink och allt.
(jag vet att jag inte borde men orkade inte)

Försökte verkligen att somna men det gick INTE.
En efter en kom barnen in och la sig brevid och det enda jag kunde fokusera på var alla konstiga ljud som dom gav ifrån sig. Slutade med att Nicke gick och la sig i soffan och att jag tillslut somnade, men vaknade vid 7 igen.
Vet att jag kollade kl kl 03:00. Usch antingen var det allt kaffe eller alla tankar som snurrade i huvudet:(

Vart hemma med mina barn som haft magsjuka. 
Idag är sista dagen hemma om det inte skulle ske nått annat, då har 48 tim gått.
Igår hade jag så tråkigt, bakade,målade,lekte,var ute,film ja vi hann med det mesta men allat kändes som att det bara tog 2 timmar utav dagen. Effektiva minst sagt.
Fick iaf pysslat lite, hittade en gammal panelskiva i garaget som jag tog in och skrev på.
Vet inte riktigt vart den skall få sin plats och det lär bli fler idag, hahaha...

Vi hörs lite senare:))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar