måndag 1 april 2013

Glad påsk på er..
Hoppas att ni haft en härlig påsk.
Nu är den snart över, känns både skönt och tråkigt.
Tiden går undan, men samtidigt är det skönt att återgå till sina inbyggda rutiner, med jobb och barn:))

Haft det riktigt skönt, strålande sol och man har suttit i solen på utsidan och druckit kaffe och njutit!

Fyllde år igår, och Tilda blev magsjuk natten till lördagen.
Så att ha något kalas fanns inte på kartan.
Jag och Ella tog oss en tur till mormors kiosk och åt mjukglass endast för att komma utanför väggarna.

Min mamma och pappa och min ena syster med barn kom ut idag istället. Kunde ha fika på utsidan och solen riktigt brände.
Gäller att hitta de ställen där det är riktigt vindstilla.

Nicke är iväg och tränar och med sig hem har han hela bilen full med möbler som jag skall renovera..Jippi:))
Tanken är att de skall säljas men jag vet hur jag är och de kommer säkert att få stanna kvar här hemma.
Finns alltid en plats för vackra saker.



Några utav påskens fynd:))
Kuddar ifrån klädkällaren 90:- för billigt för att inte följa med hem.
Fin lykta i blått 130:-
Bäst av allt är mitt nya diskställ som har fått sin plats i köket.
(Kommer ifrån Sweet Dreams i Kungälv)






Synd att inte bilden på klänningen kom fram men den är iaf från Tant Grön i Kungälv.
Märket är Memini och kostar ca 450kr.
Barnen fick varsinn i påskägget plus en hel del annat:)
Var som rena julafton när alla nära och kära lämnar påskägg.

Tilda fick även en hund och en väska att bära hunden i, för det har hon minsann sett på tv att man skall göra..Sötnos!!

Hoppas ni har en fortsatt trevlig påskdag, min skall avslutas med en långpromenad tillsammans med en go vän. Stor kram till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar